fredag, mars 9

Glöm det där om en enkel tulipan..


16 kommentarer:

A. sa...

Födelsedag? grattis... :-)

Lill-Krizan sa...

Du får väl ett andra grattis bara för att du tigger om det. Även om ett sms är way more personligt än en bloggkommentar (föreställ dig den meningen för 15 år sen. Omöjligt!).

Ha den äran!

Bara för att du tigger om det...

Björnen sa...

Åhhh!!! Grattis!
Är grymt avundsjuk på att du har fått en sån fin tårta. Kan inte påminna mig om att jag någonsin har fått nåt liknande.

Du dricker väl ordentligt med champagen för att fira? Riktig champagne alltså, inte sådan som ger huvudvärk.

Kristina sa...

Söta du, grattis på födelsedagen! Jag tar en extra drink i ikväll till din ära. Du ska väl till Köpenhamn snart? Säg till om du behöver tips!

Anonym sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade åååår! GRATTIS! :D

Anonym sa...

Glömde! Hoppas tårtan smakade lika underbart som den ser ut! Lovely!

S sa...

a - Japp. Tack!

Lill - Jag tigger inte. Sådetså. Men ville visa upp tårtan. För den var värd det. Och sms är mer personligt, du har rätt.

björnen - Jag har heller aldrig fått något liknande. Förrän nu.

Men champagnen...jag vet inte. Jag är skeptisk. Vilken ger huvudvärk och vilken är den bra? Behöver vägledning.

Kristina - Tack. Blir lite varm trots att jag alltid fryser nere i Småland. En drink är en drink och det är alltid bra. Tips! Absolut! Om knappt två veckor är det dags. Jag är en stor fan av dina tips!

ylwa - Tack söta! Den var nog till och med godare.

Björnen sa...

Brukar oftast hålla mig till Bollinger. Den är god!
Men det viktigaste är att man inte skall blanda, dvs "varannan vatten" går fetbort! I krissituationer kan det fungera att fortsätta med vitt vin...

Huvudvärk idag?

ajja sa...

Grattis sweety!

S sa...

björnen - ingen huvudvärk, men så belv det ingen skumpa heller. sparar festandet till nästa helg när vi ska fira med en liten drinkkväll. vet inte om champagne kommer finnas på drinkbordet.

Ajja - Gracias Stumpan!

Chris sa...

jees! hurrahurrahurra!

S sa...

Tack, fina du!!

Jenny sa...

Jag hänger också med här, på en sväng. En sen sväng: Congrattis!

S sa...

Tack söta Jenny.

Felicitas sa...

W.O.W.... !!! Imponerande vackert! =)

GRATTIS i efterskott, Stumpan!

KRAM

S sa...

Tackskaruha, Gumman!

 
Where The Heck Are You?