tisdag, mars 27

Fotogenique, jag? Absolut. Jag älskar att vara med på kort.


6 kommentarer:

Felicitas sa...

Hahahaha! Vad gullig du är... =)

Om det hade varit jag som stod bakom kameran hade jag blivit alldeles tokig på dig! ;)

Felicitas sa...

PS. http://felicitass.blogspot.com/2007/02/svrigheten-i-att-ta-ett-foto.html

Chriss sa...

Baby... Nu har jag akut "saknar fraggelsyndromet" så att nu måste vi ses.. När var hur? Flyttar in i nya lyan på måndag! Pusss

S sa...

Felicitas - Jag tycker bara inte så mycket om det. Men till mitt försvar kan jag avslöja att det finns säkert fyra normala bilder tagna på mig i Köpenhamn. Så jag lyckades skärpa mig lite i alla fall.

Och nope, det brukar inte vara populärt. M brukar tjuta som en visselpipa och Meeeeen Saaaandra, var stilla...slutaaaaaaa

Hehe. Underbart jobbat av dig där med mister.

chriss - Nu var det en evighet sedan. I helgen måste vi ses. Nu har jag bestämt det. Måste.

Saknar ju ditt flaxande. Hehe.

Björnen sa...

Hehe! Är det ovilja eller bara en rastlös kropp som leder till det bildresultatet?

Jag är uppvuxen med en far som är fotograf, vilket konstigt nog fått mig att avsky att stå framför kameran. Satte därför två kompisar på uppdraget att fotografera mig i tid och otid bara för att vänja mig. =)

S sa...

Det är ovilja i kombination med en rastlös kropp. Därför blir resultatet en katastrof.

Men ibland i obevakade ögonblick eller på grund av ren trötthet kan jag fastna på bild. Tur att min far inte är fotograf. ;)

 
Where The Heck Are You?