torsdag, mars 29

Dagens Sanna-problem

Under fikan med D igår i Vasaparken i solskenet så fick han en solröd näsa. Jag har bra pigment, kolla! Och jag blev lite avis. Sen åt vi glass och han hade äntligen mailat in ett uppsatsutkast till sin handledare och gör det bara, sen vet du ju i alla fall så när jag kommer hem klistrar jag in mina cirkeldiagram (och nej, jag borde inte klistrat med det första. men det gjorde jag.) och sen korrläser jag fort fort för jag är sen till en fika och trycker på skicka och mina 30 sidor försvinner iväg över internet.

Och nu vågar jag inte öppna min mailbox.

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Men Snuttan!! Det där har du fixat hur bra som helst!! Den feedback du får, får du för att din handledare vet din potential. Meningen med den är att ta dig ännu längre, ännu högre, för att han/hon vet att du kan!! Var inte rädd, du har fixat det förr och du kommer att fixa det den här gången också!!
KRAM!!

S sa...

Det var verkligen "Men Snuttan". Jag är en sån mes ibland. Men det känns ju precis som med c-uppsatsen att man håller fram det mest vrädefulla man har redo att bli dissat.

Men du har rätt och självklart ska jag göra som han tycker. Och syftet är ju att få det bättre. Men vill inte skriva om en massa, bara skriva till.

Men du, tack.

KRAM!

 
Where The Heck Are You?