onsdag, november 8

Med militärisk precision

Jag har inte ätit frukost, men jag är i skolan. Så I did good. Delvis i alla fall. Ska träffa min handledare för att prata om statsvetenskapuppsatsen. Och jag vet inte vad jag ska säga för jag har ju precis rest mig ur startblocken, men har redan en rejäl hög med papper utskrivna en massa beslut hit och dit och jag vill ha stövlar när jag ska promota mitt arbete, inte gröna Converse, men idag är det Converse och jag kommer överleva och sen ska jag luncha med Juristbaben.

Och jag har news om Spanien. Men later.

4 kommentarer:

Chris sa...

du har kapaciteten. jag är helt övertygad. du verkar vara en sån som känner sig själv och varför skulle du ha valt att läsa dubbelt om du inte skulle klara det? stand tall now.

S sa...

Den där kapaciteten. Och det där jäkla prestationsmonstret som tuggar på mig mest någonsin.

Tar åt mig av stand tall. Tack, finaste du.

Lill-Krizan sa...

Converse löser det mesta. Jag lovar!

S sa...

Jag vet. Utom att hålla fötterna varma på en promenix runt Djurgården en vinterdag. Då är eskimåstövlar bättre.

Men de är snygga och det kommer man långt med.

 
Where The Heck Are You?