fredag, november 17

En snorunge och bubbelplast is the shit

Och Mr Pilot plockar fram sitt schema och inser att han inte alls är standby imorgon som vi trott, utan ska flyga till England klockan 06.30 vilket innebär avgång härifrån 05.45. Senast. Vilket innebär en massa tid på Girona flygplats för mig, eftersom mitt flyg går 10.40. Så jag kommer garanterat vara den som checkar in först. Med Grinchenfrisyren från helvetet. Och sen får jag roa mig med min hög propositioner och debattprotokoll och böcker. Och dricka kaffe. Och underhålla mig själv, synd bara att jag är en riktigt snorunge på morgonen.
Tur jag har Kakmonstretkexen. Nu ska jag skyddsinpacka mina två Absolut vodka och min Baileys på något sätt, eftersom jag misstänker att bagagepersonalen bodyslammar alla mjuka väskor. Bubbelplast hade varit det utlimata. Ungefär en rulle.

2 kommentarer:

eff sa...

Syndigt kolesterol... Tihi, etc.

La grincha?

S sa...

Japp. Eller mer utan kolesterol. Hur fan är det möjligt?

Och yes, that´s me.

La Grincha.

Underbart.

 
Where The Heck Are You?