tisdag, oktober 10

Ungefär lika illa som en trädgårdstomteoutfit

Fikar med vackra L på Waynes. Det lilla kexet som inte alltid förstår hur grym hon är. Herregud, one of a kind. Sen går vi en snabbsväng i affärer. Jag visar stövlarna jag köpte igår, de gröna jag vill köpa och ett par kängor som jag blev blixtförälskad i igår. Dammit. Sen shoppar jag en klänning. En grå. Och tydligen är det på ungefär samma nivå som om jag skulle gått på anställningsintervju utklädd till trädgårdstomte:
sanna säger:
jag köpte en klänning
J säger:
nu blir jag lite orolig
J säger:
vad sa du att du köpte?
sanna säger:
en klänning
J säger:
okej, du, sandra *******, 7903**-**** har köpt en klänning?
J säger:
hur kommer detta sig?
sanna säger:
va?
J säger:
ja, du har väl aldrig klänning?
sanna säger:
jag har köpt en, men bhver leggings till
sanna säger:
och där går gränsen

Du ska få se, den är fin. Sådetså.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?