söndag, oktober 15

De där domarna

6 kommentarer:

eff sa...

För att redovisa de ord som spontant flög ur min mun när jag såg bilden:

"Å kuk i helvete!"

En god sammanfattning av känsloläget.

Linnea sa...

En försmak om hur skrivborden kommer att se ut i våra respektive arbetsrum?

Felicitas sa...

Wow... Jag avundas dig inte.. =/

Go girl, ge dig fan på det bara! =)

S sa...

Eff - Hahaha. Något åt det hållet är det jag tänker. Har kanske två decimter kvar att gå igenom nu. Sen är första helvetesgallringen klar.

L - Det tror jag inte. Inte riktigt så extremt hoppas jag. Ärk.

F - Jag sliter för fullt. Tack för pepp. Söta.

Chris sa...

brinner bra?

S sa...

Ch - Hehe. Kanske. Men om det skulle hända skulle jag väl aldrig få ut min examen. Domarna är inte mina utan ska lämnas tillbaka.

 
Where The Heck Are You?