onsdag, september 27

Snubbeltråd och några skitsvåra sudoku

När jag tror att boken ska svälja mig ringer mamma och säger alla de rätta sakerna du kommer se att du skulle fixa den där tentan även om du inte läst böckerna och det kommer går bra och du har det väl bra annars och jag hummar och när vi lägger på är känslan att det visst kommer gå där igen så varför tappar jag bort den hela tiden och varför låter jag prestationsmonstret knyta fast snubbeltrådar överallt.

Ska förvara prestationsmonstret i garderoben hela helgen när jag ska skriva hemtentan och ge honom några skitsvåra sudoku att pyssla med, så han inte stör mig.

5 kommentarer:

Lill-Krizan sa...

Han kan få ett av mina sudokun från förra veckan. Det är omöjligt att lösa.
Jag fick köpa ett kinderägg för att trösta mig efter att det knäckt mig i söndags.

S sa...

Omöjligt låter perfekt.

Kinderäggsleksakerna är helt klart för lätta för honom, så skicka bara sudokut.

Lill-Krizan sa...

Är du tokig, kvinna?! Jag skickar inte under några som helst omständigheter iväg mina leksaker. Sudokun var det enda som erbjöds.

Hur länge överlever ett sånt där monster i en garderob utan mat och luft?

S sa...

Han hälsar från garderoben att han uppskattar att du skickar sudokut, men tycker att några gamla kinderägg borde du väl kunna skicka med. Delad glädje och hela den skiten..

Lill-Krizan sa...

Nu var det ju inte glädje utan elände jag skulle skicka. Hälsa honom det, den onda fan.

 
Where The Heck Are You?