tisdag, september 26

Downhill from here

Gå upp gå till jobbet jobba jobba äta lunch men min variant på det är gå upp äta frukost koka kaffe göra mentalt fuckyoutecken mot bokhögen på bordet okynnessurfa med ryggen mot böckerna räkna mina överstrykningspennor koka kaffe städa badrummet halka runt i högen med tidningar som ska till pappersinsamlingen men ligger mitt på golvet dricka kaffe flytta lite på böckerna och till sist öppna en av dem och läsa om random selection error och känna hur min hjärna förvandlas till ett hubbabubba.

5 kommentarer:

danne sa...

jag säger bara: städa källarförrådet. :-)

Lill-Krizan sa...

Wiiihii, jag såg! Jag såg! Det står Lill-krizan i din länkspalt!

S sa...

Danne - haha, om jag bara haft en källare. Kanske finns någon i närheten som behöver få sin källare städad.

Lill-krizan - Jepp, det gör det. :) Mycket snyggt.

Felicitas sa...

Been there, done that... Känner igen mig så himla mycket!! Men nu är de ljuva (och jobbiga) dagarna i skolan över... På gott och ont! =)

S sa...

Du har såklart rätt. Och jag gissar att jag kommer sakna det ibland sen..

 
Where The Heck Are You?