torsdag, september 28

Den som väntar på något.....whatever

Halvsover mot datorn i bibblan. Väntar. På min grupp som jag ska möta om 10 minuter. Och på att få köpa kaffe. Och på att få hemtentan som ska vara min polare ända till måndagmorgon kl 10. En av de bättre helgerna vågar jag gissa redan nu. Har redan en lååååång lista med eventuella mutor som kommer krävas. Blir det red tenta alert-läge ska jag får köpa stövlarna.

Om tjugo minuter har jag den i min hand. Är helt säker på att prestationsmonstret redan firar med skumpa.

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Dra nåt gammalt över honom! ;) Lycka till i helgen!!

Peppe sa...

Det lönar sig ALLTID att muta sig själv med stövlar.

Linnea sa...

Kànner igen din sits. Sjàlv ska jag bòrja tentaplugga nu, helst i eftermiddag, ànnu hellre i gàr eller i fòrra veckan. Men vi ska nog komma igenom det hàr ocksà, och sen blir det belòning!

S sa...

Felicitas - när jag kom hem och du hade skrivit en puff-kommentar, så gulligt. Tack.

Peppe -Eller hur. Börjar allt mer tro att det är enda möjligheten den här gången. Kanske bäst att köpa dem redan imorgon.

L - Jag vill strimla pappret med frågor och har precis legat över ett fikabord och fått höra att men det där fixar du ju lätt. Så, yepp. Det är nu det ger. Antar jag.

 
Where The Heck Are You?