måndag, september 11

En Struts kommer ut med din burgare

Man vet att man suttit inlåst i ett grupprum i sju timmar och jobbat som en iller när man inte tror man ska orka fram till tunnelbanan. Träffar J och går till McD och använder min sista energi till att vara trevlig mot tjejen i kassan:
-McFish&Co tack.
-Oj, det kommer dröja minst fem minuter.
-Okej, det gör inget. Det blir jättebra.
-Vad vill du dricka?
-Cola light.
-Den är slut.
-Det blir jättebra med vanlig cola.
Hon kunde sagt att en struts kommer ut med din burgare och jag hade garanterat bara nickat och sagt det blir jättebra.

Sitter och äter under tystnad innan jag:
-Jag gjorde allt arbete idag själv, eller i alla fall 90%.
-När jag pluggade fick vi också en jurist i vår grupp. Hon gjorde också allt. Perfekt. [säger han med jordens största smile]

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?