söndag, september 10

Love is in the air, men inte alls som ni tror

Sitter i fönstret. Det bästa med min lägenhet är den breda fönsterbrädan. Så där sitter jag lutad mot väggen och läser i min hög med tidningar och låter solen kittla mig på näsan när telefonen ringer och det är mamma och:
-Har du det bra?
-Mhm.
-Någon väntar på dig här nere.
-?
-En laptop.

Snacka om H-A-L-L-E-L-U-J-A M-O-M-E-N-T.

Och på fredag åker jag ner för att hämta den. Är helt säker på att jag kommer älska den. Den ska hjälpa mig att kludda fram två uppsatser.

4 kommentarer:

eff sa...

En sak har du redan. Språket. Orden. Och från vad jag läst verkar du ha resten också. Tror nog det blir två bra uppsatser.

Johannes sa...

Go and get them tiger!

ajja sa...

Yay! det där blir säkert super bra. Kommer i håg när jag fick min lappe, det är som att benådas med nått från ovan, typ. Sick kul, Yay igen!! :)

S sa...

Eff - Tackar allra ödmjukast, mister. Den som lever får se, idag känns det som jag vill flytta till bortre Albanien.

J - Hehe. Well.

Ajja-kexet - Eller hur!! Det är helt underbart. Jag är überlycklig.

 
Where The Heck Are You?