söndag, augusti 27

Lista till Fröken i Finland

Fick en listutmaning av Jeanette. Som vanligt är jag sent ute, men till mitt försvar finns listan redan här. Så då kanske man kan se det som att jag var ute i grymt god tid istället.*


*Jag vet att ni säger att uttrycket i god tid och Sandra inte är kompatibla. Men jag är faktiskt i tid ibland. Har kommit i tid till jobbet hela sommaren. Däremot ligger jag väl redan 25-40 minuter back i tid när det gäller mina fikor sen jag kom upp till Stockholm. Och jag vågar inte ens lova bättring.

Eller det vågar jag fan. Jag ska komma i tid till alla fikor nästa vecka. I´ll show you.

2 kommentarer:

Johannes sa...

Aha, men den tiden börjar i morgon då eller? :D

S sa...

Hehe. Japp. Hela nästa vecka. Borde tagit i lite extra genom att lova att betala kaffet om jag är sen.
Men babysteps är det som gäller.

 
Where The Heck Are You?