söndag, oktober 9

Tentaförfrysning

Höll på att försova mig i morse trots tre väckarklockor. Krävs lång träning för att ens komma i närheten av försovning då. Men jag är i princip världsmästare här.

Lyckades sen fatta att det var dags för tenta. Vilka kläder man väljer till tentan är viktigt. Ofta sparar de närmligen in på värmen, så det är som att sitta i kyldisken på ICA. Tog med mig den grå sjalen min mamma virkat och det var nog tur det. Efter ungefär en timme kände jag hur fingrarna började bli stela av kyla. Helt otroligt. Men kämpade tappert vidare.

Lyckades babbla ur mig åtta ark, med fram och baksida. Skrev och skrev. Om allt mellan himmel och jord. Men hoppas jag höll mig till ämnet lite i alla fall.

Så nu kan alla den här kursens tråkböcker få ställa sig med de tidigare kursernas böcker. Moving on.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?