lördag, oktober 8

Do not disturb

Pluggar inte. Sitter och irriterar mig på att Jeopardy är på i bakgrunden, men orkar inte hämta fjärren. Skit.

Sen har jag ätit pretzels i sängen. Pretzels i sängen är som knäckebröd i sängen. Knastrigt. Som obehaglig peeling. Så fort jag försöker läsa i någon av böckerna hänger hjärnan fram "do not disturb"-skylten.

-Du kan det säkert, annars skulle du aldrig sitta här och fika istället för att bo i en bokhög, sa M innan idag.
-Det är nog mer av självbevarelsedrift som jag inte pluggar. Har liksom inte hjärta att göra det mot mig själv. Det är så otroligt tråkigt.

Har gjort kaffe nummer 4 nu.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Heja Sandra, det kommer gà bra i morgon!! Kaffe àr lòsningen pà alla problem. Skaka lakanen innan du gàr och làgger dig bara. Kram och lycka till!

S sa...

Sov i peelingen. Sen vaknade jag sur också. Tack för lycka till:et. ;)

 
Where The Heck Are You?