söndag, oktober 9

Poncho, inte bara fult

Och nej, det är egentligen inte kul när folk trillar eller går in i glasdörrar. Det är hemskt och så. Men ibland ser det bara förbannat kul ut. Så länge de inte slår sig alltså. Och nej, jag har inte djävulshorn dolda under håret. Det är inte kul om någon slår sig.

Vi hade det som grej när vi var yngre och hästtokiga. Att man skrattade inte när någon gjorde en asrolig avtrillning förrän man kollat att allt var okej.
-Slog du dig?
-Nej, det är okej. Fick lingonris i ögat bara.
-Okej, isåfall. Det såg för jävla roligt ut!! Hahahahahahahahahahahahahahaha!

Idag är det en tant som kommer traskande med sina vänninnor och så blåser ponchon upp över ansiktet på henne. Tanten försöker irra vidare med ponchon fortfarande över huvudet. Jag och I bara tittar på varandra.
-Jag sa ju det, aldrig poncho. Det är inte bara fult, det är farligt också.
-Du har rätt.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hahaha, ännu en anledning att akta sej för ponchosjukan!

S sa...

Jag har en. Tyvärr. Måste ju varit helt sinnesförvirrad när jag köpte den.

 
Where The Heck Are You?