onsdag, oktober 5

Ipodmamma

Nu är det bara en tidsfråga innan min dator muppar ur helt. Den har surat snart ett halvår. Vissa dagar genom att vilja gå igenom hela hårddisken innan man kan köra igång och vissa genom att vägra visa bilder eller visa sidor i ett grymt fult format. Den har varit hos doktorn en gång. Då satt jag och renskrev alla mina anteckningar från en kurs och plötsligt säger det bara knaster. Pfuuitt.

Svart skärm. Svimmig Sandra.

Allt försvann, men jag överlevde. Därför borde jag vara mer förutseende den här gången. Innan allt försvinner. Varför lär jag mig aldrig. Kanske är det mer för att det inte är kul att lägga nästan 10 ooo kr på en dator, när man kan få så mycket kaffe och skor för pengarna.

Och visst är den här fin? En mamma till min ipodbaby.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?