lördag, februari 7

En av alla fredagskvällar.

Efter jobbet ett glas vin med klok kollega som jag har släppt in i min trygghetszon. Jag är som en lojal gammal hund. Har jag väl valt in någon i min Stockholmsfamilj är jag för evigt lojal. I kylan väntar vi på ettans buss innan vi skiljs åt och jag åker in till stan för att bjuda den försummade mannen på middag. Han vill inte prata om mitt jobb och jag förstår honom. Du måste vara ledig, du måste. Han har bokat biljetter till Bolt 3D-versionen. Man får ett par galet fula 3D-glasögon och jag ser ut som Drew Carey. Men filmen var fantastisk! Den lilla överentusiastiska hamstern i plastbollen fick mig att dö av skratt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp så är det verkligen! Du är en mycket lojal och omtänksam vän, av den bästa sorten. Du vårdar verkligen en äkta vänskapsrelation. När man minst anar det så kan man få ett gulligt litet kort i brevlådan som påminner mig om vilken go vän jag har i dig! Det betyder verkligen mycket och DU betyder verkligen mycket för oss, ska du veta. Kan alltid lita på dig gumman! Saknar dig massor här nere ska du veta! Oj, nu börjar jag nästan att gråta... Bamsekramen Ine

S sa...

Gumman, du är för söt! Jag är ju alltid för upptagen eller för långt borta. Så det där var den sötaste lilla kommentar jag kunde få. Jag saknar er massor också ska du veta! Stooooor kram

 
Where The Heck Are You?