lördag, oktober 4

Spegel spegel på väggen där.

-Ser du hur det ser ut?
-Så farligt är det inte.
-Skojar du med mig?!
-...
-Ser du inte att det typ fattas en massa hår här vid örat?
-...
-Det ser ut som en crazy person klippt mig.
-Det enda är väl att det är lite längre på den sidan.
-...
-Där är det lite längre.
-Lite längre? Det ser ut som jag klippt mig själv!
-Det finns inget du kan göra åt det nu.
-Nej, jag förstår att jag inte kan klistra på det igen.
-Du får övergå till damage control.

2 kommentarer:

emster sa...

Åh stackars. Har varit med om liknande på en apdyr salong i Götet. Jag sa: jag vill färga blont och så vill jag inte ha det för kort.

Jag kom därifrån med kort (kunde knappt ha tofs) hår som var färgat mörkbrunt med tre blonda slingor på toppen. Såg typ ut som Ted Gärdestad.

Jag grät.

S sa...

Du förstår precis vilken respons jag vill ha på inlägget. Ted Gärdestad-frisyr är hemskt.

Och det känns lite lite bättre nu.

Gulle-emster!

 
Where The Heck Are You?