söndag, juli 20

Vilohem i Vasastan

Landade en timme försenade igår kväll. Hann bara hem och byta om innan det var dags för födelsedagsmingel hemma hos E. Vi avverkade ett antal små snittar och flera flaskor rosévin. Och drinkar. Så idag var jag inte trött. Jag var 80 år. Har haft en heldag i soffan. Man skulle kunna tro att jag haft tråkigt. Men det har varit fantastiskt. Läsa tidningar. Surfa. Slötitta på tv. Gangs of New York. Simpsons. Project Runway. Innan han försvinner iväg för att fira en kompis fiskar han fram Elle och ett godishalsband.
-Det finns en tiramisu i kylen också.
Om jag skulle sakna Italien för mycket I guess.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Haha du vet om att du har det för bra va? På tisdag är det fika utan återvändo. Punkt! Puss

S sa...

gullet - Jag vet det. Fika ser jag mycket fram emot. Har ni bestämt tid? Kan anytime (semester du vet... :P) Puss!

 
Where The Heck Are You?