lördag, mars 1

Kakmonstret har redan valt ut det tapetprov han gillar mest.









5 kommentarer:

C sa...

Oj vad jag fnissade. Han har bra smak den där.


(Anekdot: Jag hade kakmonstret i storformat som liten. Av någon anledning hatade jag honom så mycket att pappa fick köra honom till tippen. Jag ångrar det fortfarande.)

Karolina sa...

Vilka fina tapeter, var hittar man dom? Jag kan åtminstånde drömma om att ha någon av dem uppe, med tanke på inredningsaktiviteten hemma så kommer de vara outdated innan jag får för mig att sätta upp dem.

Anonym sa...

jag säger samma, were to find them? den med magnolior på älskar jag! (säg nu inte att jag ser fel blomma)

/punan at work

Karolina sa...

Jag röstar på nr 1 eller den kakmonstret valt föresten..

S sa...

Äpplet - Jag fnissade åt att ditt kakmonster fick åka till tippen. Du måste verkligen ha hatat honom. Han har hyfsad smak, den är en av mina favoriter!

karo - Måleributiken i Alvik.

Riktiga hantverkarsnubbar ska komma och sätta upp tapterna. Annars hade jag aldrig fått upp dem.

punaniii - Det är klart det är magnolior, sötnos!

karo - Det var precis det jag ville höra! Röstning är mycket bra!!

 
Where The Heck Are You?