söndag, mars 2

Jag behöver en liten sorterare och en kaffe från Sleven.

Sconesfrukost och sen ska jag till jobbet. Jag hatar att åka till jobbet på helgen. Jag ska packa för att jag inte hann göra det i fredags när jag som vanligt svarade nejdå, klart jag hinner titta på det där. Har samlat på mig en miljard papper som ska flyttas med till mitt nya skrivbord. Hade hoppats hinna sätta in alla systematiskt i pärmar. Det hinner jag inte. Kommer göra ett otroligt välorganiserat intryck med mina papperskassar fyllda med papper.

4 kommentarer:

C sa...

Psssst.

http://www.ceciliabroberg.com/sandramonster.jpg

Ninde sa...

Hm. Har en kompis som är fena på det där med organisation och system. Jobbar med det rentav. Brukar ringa henne o gnälla ibland. Så att hon kan muntra upp mig med historier om folk med bokföringen i skokartonger och försäkra att jag inte alls spelar in slarv-ligan..;)

You'll get there. :)

S sa...

äpplet - Aaaaaah! Jag tror jag dör. Den är FANTASTISK!!! I love it. Gud vad du är söt! Den ska skrivas ut i färg imorgon och sättas upp vid min plats. Jag måste ju få bjuda på fika som tack!

ninde - Hahaha! Jag är säkert en av de som skulle förvara min bokföring i en skokartong. :)

Jag hoppas det, och tills jag blir organiserad låtsas jag vara det.

Ninde sa...

Fake it til' you make it, ha ha, precis som jag då ..;)

Och verkligen ursött monster, det sötaste "latte babe monster" jag nånsin sett..:)

 
Where The Heck Are You?