måndag, februari 18

Han klarade 15 minuter innan han gick bananas.

4 kommentarer:

Peppe sa...

Han behöver antagligen bara mer övning.

Felicitas sa...

Åh, vad jag tycker att du är söt i din fluffmössa!! :D

Och jag har förresten tjuvlånat din rubrik, för den passade så bra för stunden.. :)

Hoppas att du har fått pusta ut lite nu!! Stor, varm kram!

Ninde sa...

Ha,ha underbart!

och jag håller med Peppe där. Övning och mutor kan höja toleransen en smula iaf...;)

S sa...

peppe - Ja, det krävs helt klart mycket mer övning. Bäst att börja omedelbart. För det här var inte acceptabelt.

felicitas - Jag frös som en iller så mycket att jag tyckte att jag frös även inne i affärerna. Haha!

Klart du ska låna rubriken, den är ju inte min till att börja med. ;)

Kram!

ninde - Just det! Mutor är mycket bra.

 
Where The Heck Are You?