söndag, januari 13

Snirk snark.

Har varit på jobbet och hängt med min bästis kopiatorn. Har kopierat både det ena och det andra. Sen en snabbis in i bibblan för att hämta en bok om påföljdsbestämning. Sedan skynda till fika med I med hela väskan full med böcker och papper. Och en överhoppad middagsinbjudan senare sitter jag nu här i juridikberget. Det är det där om prioriteringar.
-Du måste säga om du vill att jag ska komma med, för då sitter jag med det här sen.
-Det är okej, vill inte att du ska behöva stressa med det där sedan.
Så jag stannade hemma och nu har jag lite mer koll på lagrummet. Men jag måste nog sätta mig och läsa lite i den fina påföljdsboken också. Mindre bra att jag har karaktär som en treåring. Det är ju egentligen en tråkig sak att göra en söndagkväll. Och treåringar vill inte göra tråkiga saker.

2 kommentarer:

ajja sa...

Ja tror minsann du gick och växte upp när vi andra inte tittade..

Hej och kram förresten :)

S sa...

Ajja - Kanskte lite?

Hej och kram och du är fantastisk förresten!!

 
Where The Heck Are You?