fredag, december 14

Tidsfördriv.

Nu ska jag läsa lite i min nya bok.

6 kommentarer:

Anonym sa...

lite upplyftande läsning.. ;)

A. sa...

Den är bra som fan. Just läst klart den. Skumma filurer det där...

eff sa...

Har inte läst boken, men herregud den sajten. Helt i Flash. Någon måste gå på plankan för detta. (Obs: inte du förstås.)

S sa...

l - Det är iaf intressantare än mycket av det jag läst under veckan. Min hjärna får ta en paus med lite mc-brottslingar.

a - Japp. Den är skitbra. Men man tappar ju hakan över vissa saker. Är svenska polisen verkligen så mycket sämre än den i Norge och Danmark?

eff - vilken tur att du inte tycker det. (Jag vågar knappt säga att jag inte ens tänkte på att sidan skulle vara ful)

Anonym sa...

ja,juristjobbet sätter ju en rätt schysst lägstanivå på underhållningsvärdet av det man läser. i jämförelse är det mesta högintressant. frågan är om det är en fördel eller en nackdel med branschen.. :)

eff sa...

Mest jag som är en gnällepelle. Inte bara det att den var lite ful, att använda Flash sådär gör mig irriterad. Bokmärken på individuella sidor funkar inte, och en massa såna grejer. Men det är väl ungefär bara jag som bryr mig om det.

 
Where The Heck Are You?