lördag, december 15

Det var något fel på glasyren I tell you.

7 kommentarer:

Anonym sa...

det är ju tanken som räknas. och hur kul man har när man fixar ihop det!

Anonym sa...

Var det fel på glasyren? Det blev jättefint ju!

Johannes sa...

Har ni gjort något äckligt med glasyren?

S sa...

linnea - jo, men det hade ju varit kul om huset blev lite finare varje gång man gör ett. istället för tvärtom.

ylwa - nu är du alltför snäll, fröken! ;)

johannes - Japp.

Anonym sa...

Hehe.. en vacker dag skulle man kanske vinna den här tävlingen:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=725357

Felicitas sa...

Har du ingen liten kusin eller ett syskonbarn som du kan skylla på? ;)

Jag tyckte faktiskt inte att det var så farligt, det ser charmigt ut!! Du skulle sett mitt... Taket har gått i två delar och det har jag lagat med bränt socker och MYCKET kristyr.. ;)

S sa...

linnea - Jag kommer aldrig vinna någon tävling. Insåg det iår när det ser ut som om två gnuer har pyntat huset.

felicitas - Jag har minsann sett ditt och det är inget gnu-hus. Men nästa år tävlar vi! ;)

 
Where The Heck Are You?