lördag, november 17

En sån där lista igen.

Fina Felicitas tycker att jag ska ta en paus och göra en lista (och jag gör självklart som hon vill):

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN?

Jag gick på gymnasiet - naturvetenskapliga programmet. Hängde mycket i stallet, var tillsammans med en rödhårig man med hiphophäng på brallorna.

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEN?
Jag var i Spanien hos Mr Pilot.

3) FEM SNACKS DU GILLAR.
1. Ben & Jerry´s Cookie Dough
2. All frukt
3. Risenta Cocos
4. Cashewnötter
5. Sura godisar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL.
I will survive, Forever young, 9 crimes, I got you babe, Calleth you, cometh I. (Och ja, det var de första jag kom på)

5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Bjuda mina darlings på jordens nyårsparty. På Hawaaii. Typ.

6) FEM DÅLIGA VANOR!
1. På vardagarna äter jag min havregrynsgröt stående vid köksbänken, ofta med ytterkläderna på av någon anledning.

2. Jag är tidsoptimist.
3. Att jag inte tränar som jag borde.
4. Jag dricker alldeles för mycket kaffe.
5. Att jag sätter postits på allt. Jag hatar "Bråttom"-postits.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA.
1. Fika
2. Diskutera - helst med den arga mannen
3. Resa
4. Ha skrattkramp
5. Träffa mina darlings

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KÖPA ELLER KLÄ DEJ I.
1. Crocs
2. Ballongkjol
3. Hatt
4. Läderbyxor
5. Bandana

9) FEM FAVORITSAKER.
1. Den lilla mac:en
2. Plattången
3. Min kaffemugg på jobbet
4. Mina Converse
5. Jag hatar att skriva det men; TV:n.

10) UTMANA FEM PERSONER ELLER FYRA OM DU INTE ORKAR SKRIVA FEM
1. Den arga mannen.
2. Den regnpinade SjöBjörnen.
3. Finaste ninde
4. Cam (du måste blogga i alla fall lite!)

2 kommentarer:

ajja sa...

Dina gröna converse eller har du nya??

S sa...

Mina gröna converse, baby.

 
Where The Heck Are You?