måndag, oktober 1

Det där om att ta ett steg till.

12 kommentarer:

Björnen sa...

Åh! Paul Potts! Fantastiskt. Jag får ståpäls varje gång jag ser den. Han gick sedermera och vann hela tävlingen.

Anonym sa...

Instämmer med Björnen! Paul Potts är helt underbar. Inte ett öga är torrt..

Björnen sa...

Fast han har ett lite olyckligt namn som låter som en viss ökänd Kambodjansk ledare...

Vilket i sig är lite småroligt.
Jo, jag har en sjuk humor.

Ninde sa...

Det är så att man blir tårögd.. :)

Kristina sa...

Jag har precis köpt skivan till min pappa i present. Min bror (som för övrigt också heter Björn) skrattade lika högt som Björnen åt namnet. Trodde att det var något ironiskt rockband. Så vackert, så vackert.

S sa...

björnen - Jag tappade andan. Det var bara så fantastiskt.

ylwa - Eller hur. =)

björnen - Det är ju helt bisarrt. =)

ninde - Det är så fint, så fint. En stor del av det är hans timida person och att därinne bor en gigantisk röst.

kristina - Han är fantastisk. Den där blicken han har och hur juryn tappar hakan. Me love!

Felicitas sa...

Åh, den där är helt underbar... Jag får rysningar över hela kroppen när jag hör den! =)

Och jag älskar juryns miner när han börjar sjunga... =)

När jag först såg den (innan han hade börjat sjunga), tänkte jag: Nä men guud, stackare... Han som ser så snäll ut kommer att göra bort sig totalt och bli totalsågad.. Att sjunga bra opera är inte det lättaste!!
Och sedan hörde man honom sjunga och tappade andan på samma sätt som juryn. Fantastiskt!

danne sa...

fan va grymt.
Tack.

Lill-Krizan sa...

Alltså, det är väl okej att man börjar gråta lite när man tittar på det?

S sa...

felicitas - Uttrycket tappa hakan fick ett nytt ansikte.

Det är något i hans person. Det där försiktiga och så har han den största rösten.

danne - visst är det. Kram!

lill - Jag förväntade mig inget annat från dig.

Lill-Krizan sa...

Jag är en sucker för sånt där...

S sa...

Jag också tydligen. Och jag tror att det är bra.

 
Where The Heck Are You?