onsdag, augusti 22

Jävla antiklimax.

För några veckor sedan såg jag ett par skor i ett modemagasin. Jättefina. Och idag står de plötsligt där mitt framför näsan på mig och ett par i min storlek finns kvar. Jag slår en inombordslyckoglädjevolt och kastar mig över dem. De passar perfekt. Priset är bra.

Tittar i spegeln.

Och...

...klacken är ful. Eller i alla fall ganska ful. Säkert egentligen fulare än jag vill erkänna. Jag var ju förälskad. Men där i spotlightljuset inser jag att det nog aldrig kan bli något mellan oss.

3 kommentarer:

danne sa...

du får trösta dig med ett par träskor hos mig. ;-) Hoppas allt e bra med dig. peace.

Ninde sa...

Oh, some things are just not meant to be. Been there, done that..

*Sträcker fram en tröstkaffe*

S sa...

danne - De är fantastiskt fina!

Allt är fint förutom chocken över att ha ett arbete. ;)

ninde - Tack!!

Det var inte ment to be, hur hemskt det än kändes..

 
Where The Heck Are You?