fredag, juli 13

Utmaning från Fröken Nej.

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4: Forward to: ...hmm...knivigt. Jag är mer än nyfiken på vad Skånes skönaste doktor lyssnar på. Och hårt arbetande Punaniii. Och mannen som fixar grymmaste kaffet. Och pinglan som egentligen borde vara ledig.

Will it be ok?
You Can´t Help Me Now (Marit Bergman)

How are you feeling today?
Eyes Were Blue (Marit Bergman)

How do your friends see you?
Blow My Mind (Robyn)

Will you get married?
The Hardest Part (Coldplay)

What is your best friend’s theme song?
Glow (Nelly Furtado)

What is the story of your life?
I Never Loved a Man ( The Way I Love You) (Aretha Franklin)

What was high school like?
Porcelain (Red Hot Chili Peppers)

How can you get ahead in life?
Do it (Nelly Furtado)

What is the best thing about your friends?
Forgive Not Forget (Laleh)

What is today going to be like?
Anywhere I Lay My Head (Anna Ternheim)

What is in store for this weekend?
They´re Building Walls Around (Moneybrother)

What song describes you?
Feels like sand (Anna Ternheim)

To describe your grandparents?
Voice Inside My Head (Dixie Chicks)

How is your life going?
Can´t Hide From Love (Mary J. Blige)

What song will they play at your funeral?
Come another night (Frida Hyvönen)

How does the world see you?
Addicted (Amy Winehouse)

Will you have a happy life?
Rumble in the jungle (Lauryn Hill)

What do your friends really think of you?
Sweet Misery (Lisa Miskovsky)

Do people secretly lust after you?
Closer (Laleh)

How can I make myself happy?
L ´Accordeoniste (Edith Piaf)

What should you do with your life?
Swallowed in The Sea (Coldplay)

Will you ever have children?
That´s Life (Frank Sinatra)

5 kommentarer:

Kristina sa...

Det är nu det avslöjar sig. Jag är en omodern kvinna. Jag äger inte ens en MP3-spelare. Jag har en gammal portabel CD-spelare, en skiva åt gången. Shuffleknappen, finns den?! Och trots att jag älskar utmaningar kan jag inte svara. Attans! Men på "what´s the story of your life" svarar jag "Je ne regrette rien" med Edtih Piaf. Men jag ångrar att jag inte kan svara, Stockholm skönaste jurist!

Björnen sa...

Gjort! Fast med sådär bra resultat. Fick dock lite kul svar på "What song describes you?" - "Errare humanum est" av Jorge Ben. Jag tackar jag... :-D

S sa...

kristina - Gissade att du hade låten klar för story of your life och att det var just den. Underbart! Och nästa utmaning som trillar förbi puttas vidare till dig.

björnen - Haha! jag väljer att inte försöka tolka mina egna svar. Att jag känns som sand. Torr? Knastrig?

Björnen sa...

Sand? Varm, vidsträckt och ostoppbar. Som en öken. Hela världen i ett sandrakorn. Så tolkar jag det. ;-)

S sa...

Du tolkar det så fint att jag inte vet vad jag ska säga..

 
Where The Heck Are You?