fredag, juli 13

I give you: The håriga kossa.

11 kommentarer:

Björnen sa...

Weiihh! Du är tillbaks!

Och kossor is the shit! Det borde finnas terapisessioner där man är tvungen att hänga med kor - bara för att coola ner sig några hekton.

S sa...

Japp och jag håller med. Kor och feta shetlandsponnys får till och med mig att coola ner några hekton. Kanske kan man ha en ko med sig första dagen..

Björnen sa...

Det skulle onekligen väcka uppmärksamhet, och om du får (haha!) fortsätta jobba efter det så kommer åtminstone alla där veta vem du är!

eff sa...

Kor gillar mulet väder.

C sa...

Jag. Vill. Ha. DEN!!!!

ajja sa...

HAHAHA. ser ut som en myskoxe!

S sa...

björnen - Jag vet inte om det skulle vara positiv uppmärksamhet. Men jo, "hon med den håriga kon".

eff - Japp. Särskilt de där. De var utekor året runt. Han verkade väldigt bekymmerslös.

äpplet - Haha! Min mamma är galen i de där highland cattle-korna. Det bidrog till känslan av att befinna sig i urskogen när man tittade ut genom fönstret och tre hårbollar stirrade tillbaka.

ajja - Eller hur! Han är ganska snygg. (Tycker han själv) Bilden är tagen i hällregn så han har lite slickad frilla..

eff sa...

Det var en så dålig ordvits att jag sitter och skäms såhär i efterhand.

S sa...

Och jag får lite panik över att jag inte tog den direkt.

(Skyller på att jag inte är mig själv när jag gått upp klockan 06.30).

Du är väl inte besviken på mig?

eff sa...

Den var inte värd avsky ens. Så dålig var den. Ignorerandet är det enda rätta.

S sa...

Det var inte ignorerande. Det var samma närvaronivå som en slanggurka.

 
Where The Heck Are You?