tisdag, juli 17

Jävla SMHI.

Nu ska jag sura.

9 kommentarer:

ajja sa...

Tur att taxfreekatalogen/klädkataloger kom idag så ja har nått att sitta och titta på NÄR MOLNEN DRAR IN PÅ HIMLEN!!

*sorg*

S sa...

Jag är i Casa del Päron och hit har det inte kommit några roliga kataloger. Argh.

Och det ska bli grymt åskväder här i eftermiddag.

*dubbelsorg*

Björnen sa...

Regn på förmiddagen men strålande solsken nu!

3½-3!

ajja sa...

Åskan kom. Och gick. Det var ett litet pytte moln som gav ifrån sig fyra blixtar! Och nu är bara tupperwaremolnen kvar. Och så kom regnet. Och så gick det igen. Yttepytte lite.

Vi borde satsa på att uppfinna en molndamsugare!

S sa...

björnen - Sol efter klockan 18 här. Det räknas inte. SMHI har i morgondagens prognos ersatt det som var en gigantisk sol med ett regnmoln. Däremot är det gigantisk sol sen både torsdag och fredag. Vågar gissa att den där solen kommer flyttas fram till lördag och sen söndag. Och komma lagom när jag åker på måndag.

Men du har rätt 3½-3. =)

Ajja - Molnen har legat som ett täcke här över idag. Och självklart har de kombinerats med skurar.

Vi MÅSTE uppfinna dammsugaren!!

Björnen sa...

Damn! Då kommer du forsa förbi mig i antal soltimmar efter söndag. Inte för att jag inte unnar dig det - jag är bara en dålig förlorare. Nu är det jag som börjar bygga en molndammsugare!

S sa...

Hahaha!

Jag lovar att köpa en av dig.

Björnen sa...

Vet inte om du får det. Enda anledningen till att jag skall bygga en är ju för att jämna ut soloddsen lite. ;)

S sa...

Hahaha!

Så klart.

 
Where The Heck Are You?