söndag, maj 27

I´ll be back. Soon. Men inte just nu.

10 kommentarer:

Kristina sa...

Men du kommer tillbaka! Promise! Du är bara iväg på lyxsemester på någon exotisk ö och vilar upp dig efter allt hårt jobb. Njut!

Felicitas sa...

Du får inte vara borta för länge snäckan.. Jag saknar dig redan! =)

Peppe sa...

Nej! Kom tillbaka nu!

Anonym sa...

Var är du? Vad gör du? VAR ÄR DU?!

Hähä ;)

Johannes sa...

Jag tror du sitter hemma och ångrar att du skrev att du skulle hålla dig borta ett tag :)

S sa...

kristina - Det är precis där jag borde vara. På en exotisk ö. Ensam. Du vet vad jag behöver!

felicitas - Jag är här. Det är bara lite tomt. Just nu.

Peppe - Puss på dig!

ylwa - Hehe. Vad gör du själv?

J - Jag har inte sagt att jag ska hålla mig borta. Jag är alldeles för klåfingrig för det.

Lill-Krizan sa...

Stumpan, du har faktiskt en likadan sjal på din bild som jag snodde av min syster på en kräftfest. Men du klär bättre än jag i den. Och så ser du så glad ut.

Förresten, tack för hjälpen innan idag. Nu är jag också glad igen!

S sa...

Jag vet inte om någon klär i den egentligen. Och jag kan avslöja att det inte är därför jag ser så glad ut.

Angående innan; anytime. Glad är bra.

eff sa...

Tom. Synd. Hoppas du blir full av något alldeles snart.

S sa...

eff - Det hoppas jag också!

 
Where The Heck Are You?