onsdag, maj 30

The Rhubarb.

Jag har bakat en rabarberpaj.

Say no more.

7 kommentarer:

eff sa...

Kanske den bästa pajen, ändå. Syrliga dissonanser...

Felicitas sa...

Jag är imponerad!! =D Det ser himla gott ut.. Och med en klick riktigt tjock vaniljsås eller gräddglas.. Mmmmmmmmmmums!!

S sa...

eff - Jag är vädligt förtjust i äppelpaj också. Men den här blev god.

felicitas - Haha! Du är ju min förebild när det gäller kakor och bullar.

Smuldegen kändes inte särskilt smulig när jag gjorde den. Och jag har ju inget tålamod alls och tänkte ge upp. =)

Peppe sa...

Rhubarb är engelska språkets roligaste ord.

S sa...

Eller hur!

A. sa...

fan vad gott. Måste sätta min mor på arbete känner jag. Inte för att jag inte kan men för att jag inte har några rabarber...

S sa...

Men a, Ica har rabarber. =) Gå dit och sen vill jag se bildbevis på pajen.

 
Where The Heck Are You?