fredag, april 27

Hur jag absolut inte vill inleda en fredag, eller någon annan dag

Klockan 9.45 ska jag till tandläkaren. Och ja, det är bara en undersökning. Men det räcker. Tänk om hon säger;

a) något om visdomständer
b) att jag ska behöva komma tillbaka för att laga ett hål
c) att jag ska behöva komma tillbaka för att laga flera hål
d) att jag ska behöva dra ut någon visdomstand
e) att jag ska behöva dra ut någon visdomstand och laga ett hål

Ja, jag erkänner. Jag funderar på att smita till bortre Albanien.

3 kommentarer:

Björnen sa...

Nejnej! Inte Albanien!
Tandläkarna där är mycket värre!

Peppe sa...

Eskapism funkar alltid. Om man bara ignorerar det jobbiga och flyr fältet försvinner de av sig själv.

Ha en skön helg sötnos!

S sa...

björnen - Jag skulle inte åka dit för att träffa tandläkaren, utand för att undvika.

Peppe - Korrekt. Du är så klok! Det var precis så jag menade.

Detsamma, Kexet!

 
Where The Heck Are You?