lördag, februari 3

Men Älskling, klart du ska med...

Självklart är jag sen. Så samtidigt som jag lagar mat öser jag ut hela garderoben på soffan sängen fåtöljen golvet. River fram stövlarna. Jeans. Nya kuvertväskan som jag är kär i. Kanske för att den är skitstor. M msnar och get dressed woman. Kastar i mig pasta. Väljer vinflaska. Och vad fan ska jag ha på mig mer? Svart klänning. För vid. Men med jeans under. Perfekt, men lite uteliggarvarning. Och jag saknar fjäderboan, Lill-krizan! Du lovade ju.

Och om det finns en examen i hur man övertalar Sandra, så har M både fil. kand, magister och jag antar att han håller på att doktorera och en dag kommer erövra en doktorshatt.

8 kommentarer:

Lill-Krizan sa...

Åh, gumman. Jag ångrar mig...

eff sa...

Fraggelific!

S sa...

Lill - Fan, gör inte det. Det enda som är viktigt är att fjäderboan är i säkert förvar och att glittret inte trillat av.

Eff - Hehehe! Det där är inget, du skulle se min morgonfrisyr.

eff sa...

Varför tog hon bort fina bilden?

S sa...

Jadu. hon tyckte inte att den var så fin. Eller så. Söta Eff.

eff sa...

Då var vi inte överens på den punkten.

S sa...

Fina du. Vad snäll du är.

eff sa...

Snäll och snäll, det är påtagligt och sant...

 
Where The Heck Are You?