söndag, februari 18

Dagens prestation

8 kommentarer:

Lill-Krizan sa...

Jag sa ju att det var läge för sånt där i helgen!

Peppe sa...

Damn, vad fin. Jag är sjukt imponerad.

S sa...

Lill - Jag gjorde en till. Ett lejon. Du ser väl att det är fågeln i Lejonkungen?

Peppe - Tack, känner mig lite stolt nästan eftersom jag fick kämpa hårt då jag hade lite svårt att skilja mellan vita och ljusgula pärlor. Hm. Vadå tant.

ajja sa...

HAhaa!! Fina Fågeln :)

Ninde sa...

Snyggt! Imponerande vuxen hobby, funderat på det själv.. ;)

S sa...

Ajja - Visst är han sjukt snygg?!

Ninde - Hehe. Det är min första pärlplatta sen jag var liten, fick den av någon som tyckte jag skulle varva ner lite. Så jag vet inte om det räknas som hobby än. Eller om jag blev nervarvad.

Lill-Krizan sa...

LEJONKUNGEN, självklart! Jag tyckte väl jag kände igen den!

S sa...

Att du inte direkt tog det gör mig mer än häpen! Du får nästan återlämna din medalj För Särskilda Kunskaper inom Barnböcker och Film.

 
Where The Heck Are You?