måndag, januari 8

Alla kycklingar please stand up

Jag. Har. Lämnat. In. Uppsatsen.

Min Baby.

Herregud.

För att inte låta prestationsmonstret duracellstudsa och hjula runt hela dagen av glädje över att jag: 1. Knappt hann klart. 2. Inte hann korrläsa. 3. Fick korrekturmaila en sekund efter första mailet så har jag gjort det jag är bäst på. Fikat. Och jag glömmer uppsatsen. Tills jag inser att det är genomgång av opponeringsuppgiften kl 17. Idag. Då köper jag en klänning som tröst.

Kom inte och säg att jag inte vågar möta mina monster.

12 kommentarer:

danne sa...

Gratttttttis!!!!! Fan va bra jobbat! Bjuder på middag på min blogg bara därför! kom över! :-)

Peppe sa...

Grattis! Grattis! Grattis! Hurra för dej!

A. sa...

Så ja. Det var på tiden. :-) Ganska skön känsla. Sen brukar man bli ännu gladare när man upptäcker att den man ska opponera på är sämre än sin egen ;-)

Grattis grattis

S sa...

Danne, tack! Och middag? I´ll be there.

Peppe - Tack, sötnos! Får jag elda upp Europaboken nu?

a - Tack, tack! Håller tummarna för att det är så. Till min stora glädje fanns det en uppsats skriven på engelska och den ska jag opponera på.

ajja sa...

Grattis och håller tummarna för att allt annat med ska gå susen med din baby!

Chris sa...

sötpotatis!

vilket ämne skrev du på?

Peppe sa...

Jepp det får du. Men bara om du utför den traditionella "Brinn Europaboken! Brinn!"-dansen runt elden.

S sa...

Ajja - På onsdag ska babyn visas upp och jag är rädd att de kommer vara dumma mot den och säga att den är ful..

christina - Jag har skrivit om svensk säkerhetspolitiks utveckling under 1990- och 2000-talet med fokus på utlandsmissioner. Hm.

Peppe - Det är ju ett fint kulturarv sedan länge. Självklart utför jag dansen iklädd de obligatoriska knätofsarna med alal EU-medlemsstaternas flaggor representerade.

Chris sa...

ball.

S sa...

Jag vet inte. Jag tyckte det då. Och egentligen tycker jag det fortfarande. Det var svårt som fan, men intressant. Och jag kommer bli skrapad i gruset på opponeringen.

Lisa sa...

Grattis tusen miljoner.

S sa...

Tack, Lisa! Hoppas de inte ska kissa på den på opponeringen på onsdag. Känns som jag förvarar fjärilshusets alla fjärilar just nu.

 
Where The Heck Are You?