tisdag, december 5

Walk over

Möte med handledaren om tio minuter. Han har krossmöjlighet.

6 kommentarer:

eff sa...

Hur gick det då?

Bra, tror jag. Och minns min analogi. Feedback är bra och du rockar.

Kristina sa...

Med charm och intelligens, samt ett visst mått av diplomati, kommer man fruktansvärt långt. Det gjorde du, eller hur?!

Chris sa...

ja, hur gick det??

S sa...

Eff - Tror jag ska tatuera in det någonstans. Jag rockar.

Kristina - Det gick bra och jag önskar att jag kunde hamra in det där. Men det är ju så svårt. Bilden är uppsatsmörker, lika mörkt som i Muminvärlden. Allt känns som en saga och jag ser inte det andra ser. Ser inte att det går framåt.

Ch - Sötnos. Det gick.

Felicitas sa...

Jag tror att vi är ungefär lika bra på att inte se våra kvaliteter...

You rock, I know it!! (Varför skulle du annars vara där du är idag?!!??!!) ;)

S sa...

Felicitas - Detsamma, Fröken. Det gäller bara att komma ihåg det och vila lite i det. Inte tro att man tappar det så fort man tar ett steg.

 
Where The Heck Are You?