torsdag, december 21

En liten lista

Blev utmanad av pinglan Ajja, så here goes:

5 Saker jag gjort 2006 som jag aldrig kommer glömma:
Skrivit min sista juristutbildningtenta
Haft en riktigt underbar höst
Inlett kampen med prestationsmonstret
Blivit kär i London

5 bra låtar lanserade 2006 (kör på låtar jag lyssnat mycket på):
Scissor sisters - I dont feel like dancing
Damien Rice - 9 crimes
Anna Ternheim - When tomorrow comes
Ane Brun - Stop
Nelly Furtado - Somebody to love

5 bra media (tv, bok, film, serie, internet) händelser 2006:
Scrubs (tv)
Svenska dagbladets brännpunkt (tidning)
www.expo.se (internet)
Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam (bok)
Little miss sunshine (film)

5 saker jag vill göra nästa år:
Våga stanna lite
Lämna in två klara uppsatser
Sitta ting
Börja träna karate igen
Åka till Barcelona

Och nu är jag nyfiken på hur mullvadsbloggens ägare, Brandsoldat Bjärbo, Kristina och Felicitas skulle svara. Come on!

7 kommentarer:

Lill-Krizan sa...

Yes! Jag undrade var alla utmaningar tagit vägen! Det är ju skitakul att fylla i såna där. Inte så himla roligt för er andra att läsa kanske, men det kvittar.

You got it, babe. Sätter igång nu.

Felicitas sa...

Åh, antagen!! ;)

S sa...

Lill - Eller hur. Och jag tycker det är kul att läsa. Sådetså.

Felicitas - Well done, Fröken!

eff sa...

Bara fyra punkter i första kategorin, juh!

S sa...

Jag kom inte på något mer. Hm. Och då funderade jag ändå ett tag.

ajja sa...

Ja visste att denna lista skulle uppskattas mer än 5 saker man skäms över.. dööh liksom. ;) Bra punkter och bra tips! Det e det som e så bra me listorna, man får veta massa nytt om man har tur!

S sa...

Ajja - Det var en mycket bra lista. Vet inte varför jag är förtjust i listorna. Kanske för att de snor mycket tid från tråkigt propositionläsande.

 
Where The Heck Are You?