torsdag, december 7

Det där prestationsmonstret käkar till frukost när andra äter flingor

6 kommentarer:

Johannes sa...

Jag tror du har satt nya pärmar på din vecko-revyn samling :)

S sa...

I wish. Det är äkta vara och den understa är värst. Ska nog börja med alkoholglöggen ikväll. Som motivation.

Linnea sa...

alkoholglöggen kom fram redan för en vecka sen ;) gott sa grisen

S sa...

Hehe. Alkoholglögg är som ett bomullsberg mitt i alla kantiga tråkiga böcker. Men jag har ingen. Högst prioriterat imorgon!

Linnea sa...

spring och köp! notera att 06-glöggen redan är helt slutsåld. men herrgårdsglöggen är rätt ok...

S sa...

Jag vet, vi diskuterade vilken katastrof det är att 06 är slut. Min tvååriga tradition - slagen i spillror..

Får väl nöja mig med second best. Men det är mot mina principer. Hm.

 
Where The Heck Are You?