lördag, december 23

Dashing through the snow On a one-horse open sleigh Over the fields we go Laughing all the way

Kunde inte somna igår, utan låg vaken och lät uppsatsmolnet sväva över sängen. Och bredvid min säng ligger en bok på ca 400 sidor om neutralitet och Europeisk integration. Och det är dagen innan julafton, men allt jag kan tänka på är alla böcker och propositioner och betänkanden och debattprotokoll jag måste läsa. Men nu fika med C och I och det är dags för årets version av den där tävlingen.

5 kommentarer:

Linnea sa...

Må bästa dam vinna!! :)

Felicitas sa...

Hahahaha! Låter som en farlig tävling! =)

Johannes sa...

Det är som det gamla ordspråket: All roads lead to Uskeshamn

S sa...

Linnéa - Sötnos, tack för det superfina julkortet som låg här och väntade på mig. Du spöar mig i julklappsskickning varje år. Men nästa år är det jag som tar hem det. Wait and see.

TACK!

Felicitas - Tävlingen är ärligt talat skitjobbig och brukar avgöras på juldagen när vi brukar gå ut och dricka några glas vin på en av de få barer som finns här. Förra året tog jag hem pokalen när två av mina gamla ex plötsligt satt vid vårt bord.

Johannes -Och det där en klok ung man sa om att det bara finns en gata. You got it.

S sa...

Jag menade såklart julkortsskickning. Tror jag är hög på kryddnejlikor. Måste nog ringa giftakuten.

 
Where The Heck Are You?