söndag, november 26

Not wanted

På utestället tar någon plötsligt tag i min arm och:

-Vi vill inte ha några jurister här!

Jag vänder mig om och stirrar rakt in i en vaktuniform och hjärnan försöker febrilt sortera informationen samtidigt som jag lyfter blicken för att få ett ansikte till rösten. Och det är Jakob. En kille jag läste båda specialkurserna med i våras. En av de duktigaste på att processa i vår grupp. Han fnissar förtjust när han ser min fågelholksmin. Helt klart någon form av maktmissbruk.

4 kommentarer:

Chriss sa...

Skönt att vi äntligen sågs, saknat dig babe! Pusss på dig

S sa...

Detsamma sötnos. Vi hann ju prata för lite och vi kan bättre än så också.

Och du; Pözz!

eff sa...

Lysande verbalt anfall. Jag är imponerad.

S sa...

Han var väldigt nöjd själv kan jag avslöja.

 
Where The Heck Are You?