onsdag, september 20

Gaffatejp nästa

M var på shoppinghumör igår och jag följde honom hack i häl som en liten väluppfostrad hund.
-Den här?
-Nope.
-Den här?
-Nej. Ful.
-Den här?
-Skojar du?
-Den här?
-Nej.
-Den här?
-Absolut.
-Verkligen?
-Ja.
-Va?
-Meh.
Vi är fan som ett gammalt par ibland. Slutar med att jag letar efter det fulaste jag kan hitta på varje avdelning och:
-Hehe, kolla den här vinröda gubbjackan, blabbar jag i samma sekund som en man i medelåldern kliver runt spegeln med den vinröda jackan i handen. Amen, fan.

6 kommentarer:

eff sa...

Hoho. Men det är väl ändå inte ett gaffatejp-moment?

S sa...

Det kändes så just då. Ett gaffatejp-moment var väldigt träffande. Händer tyvärr för ofta.

eff sa...

Nä, prata på och var ärlig tycker jag. Blir det fel blir det roligt och då kan vi skratta åt det.

Frågan är ju om gubben verkligen bryr sig vad du tycker om jackan...

S sa...

Tyckte han såg lite ledsen ut och så hängde han tillbaka den. Men det kanske han skulle gjort iaf.

Hm.

eff sa...

Då var det väl en god gärning? Om jackan var ful, menar jag.

S sa...

Hahaha, jo så kan man kanske se det.

 
Where The Heck Are You?