fredag, augusti 11

Hur man fäktar som bara M kan

Prestationsmonstret lyckades inte stanna som herre på täppan särskilt länge. Så snart låg fekenböckerna inkastade under soffbordet. Stockholm charmade och var varm asfalt och flipflopvänligt. Träffade M och Ch och hämtade hämtmat och köpte lösgodis som till slut ingen ville ha och det slutade med att Ch tjuter och sprattlar i sängen och ta bort det, jag måste börja mitt nya liv nuuuuuuuu, ta bort det. Mr Dramaqueen.

Sen dagen efter är det solväder och jag inser att jag hatar att åka tunnelbana i strandshorts och tänker på kjolen jag lagt i väskan och tycker att pensionärstanten tittar surt på mig och fan, fan för korta shorts. M bara skrattar och sen köper vi bullar och tar med till Rålis och de lockar till sig en svärm getingar och M får panik och viftar hysteriskt och jag dör av skratt på min handduk.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?