fredag, juli 28

Vind i håret, knickers och islatte

Lillebror M hämtar upp mig i nya bilen. Merca Cab. Kliver in och saknar till en början tak på bilen. Känns som en film där en Tyrannosaurus Rex precis traskat förbi och daskat av taket med svansen. Men vilken liten kexbil. En vridapånacken-bil. Folk stirrar. Och lillebror är nöjd bakom ratten. Och det är allt som behövs.

Lillebror M följer tålmodigt med på jakt efter knickers. Hittar två par. Ett par som stilsäkra lillebror godkänner rakt av. Sen provar jag ett par som jag blir kär i, men som saknar en knapp och som lillebror kommenterar med:
-Nej, för fan. De är ju helt påsiga.
Sen ratar han i samma andetag ett par jeans jag tycker ser assköna ut med orden:
-Hängröv går bort. Fyfan.
Slutar med att jag hänger undan knickersen utan knapp till imorgon och köper de som fick godkänt.

Finns inga bättre smakråd än de som är ärliga och fetsågar. Sen dricker vi islatte och pratar om sen. Innan vi bestämmer oss för att nu är jävligt bra det också.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?