tisdag, juni 6

Mission impossible

Och Mr Pilot ger mig ett hedersuppdrag, att köpa en klocka till hans ex och ta med ner. Instruktionerna är de vagaste någonsin.
sanna säger:
och om jag inte hittar ngn jag tycker är bra?
Mr Pilot säger:
då köper du den som är bäst
Mr Pilot säger:
svik mig inte nu
sanna säger:
argh
Mr Pilot säger:
du är lite av en scout ibland ändå
Mr Pilot säger:
måste springa nu dock, måste till flygplatsen
sanna säger:
sure, anything for you
Mr Pilot säger:
puss puss

Satan. Jag har tusen saker att fixa. Varför kan jag aldrig säga nej till honom? Måste börja träna på det i Spanien.

2 kommentarer:

Coin-operated boy sa...

Jag gillade inte det där "svik mig inte nu", i sammanhanget. Du får nog allt träna på att säga nej, ja. Alltså nej.

S sa...

Eller hur.

Jag lovar att träna. Hela sommaren.

 
Where The Heck Are You?