torsdag, maj 25

Som en ros, med klipulver

Har suttit på mitt ass framför datorn i två timmar nu. Har skrivit en del. Ska göra en ideologisk analys av två debattinlägg nu, men istället river jag ut allt på en hylla i garderoben, den jag har alla kjolar på. [Varför kan jag inte bara ha lite karaktär och skriva och skriva?!]

Så nu sitter jag här i en kjol med rosor på, den har förtjänat att iallafall bli använd en gång. Funderar på om jag kanske ska ha den när jag möter upp med C och I lite senare, för att se vad de säger.

Det är något konstigt tyg i den för att den ska få lite volym. Som kliar. Så nu kliar det på benen också. Vem köper något som kliar? Har helt säkert inte provat den innan jag köpte den.

Poängavdrag.

2 kommentarer:

mimie sa...

Nyponros alltså :)

S sa...

Precis!!

Om jag står ut med kliandet.. ;)

 
Where The Heck Are You?