söndag, maj 14

I´m the man

Den här är du en riktig snubbe-testen cirkulerar på lite olika bloggar. Tänkte att jag ska se hur pass mycket mina pojkflickadrag raderats sen jag var 11 och byggde koja och hängde med killarna.

[x] ätit en blodig stek
[x] läst en biltidning (har man tre småbröder går det inte att undvika)
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap (särskilt när jag i ren frustration byggde ihop en byrå från IKEA i rekordhastighet, för att slippa tänka på annat för en stund)
[x] styrketränat
[ ] fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[x] köpt en meningslös pryl
[x] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont (Fick en spark över foten på en karateträning och bet ihop och tränade vidare tills den var tjock som en fotboll, fick inte ner den i skon sen)
[ ] burit en nätbrynja
[ ] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det (ringa är inte min grej så säkert i 9/10 fall)
[x] skött grillen under en grillfest
[x] läst en bok av jan guillou
[x] läst ett nummer av slitz
[ ] gått ut i enda syfte att ragga
[ ] gråtit av lycka under en fotbollsmatch
[x] dunkat någon i ryggen i syfte att få den att känna sig uppskattad. (Det var mycket klappande när jag tränade rugby, säkert någon dunk också)
[ ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ] gått på en ulf lundell-konsert
[x] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] vägrat städa med anledningen av att det är kvinnogöra
[ ] sett alla die hard och rockyfilmerna
[x] diskuterat bröst
[ ] gjort lumpen
[x] läst nick hornby
[ ] ätit en hel flintastek själv
[ ] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil (häftig är nog fel ord)
[ ] enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar
[x] lagat någonting på egen hand
[x] blivit arg över att någon inte lägger ner sin själ vid ett parti poker
[x] skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan (det var dock med ett saftigt överslag av ironi)
[x] tävlat i att dricka öl
[ ] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut
[x] känt mig kvävd i ett förhållande

3 kommentarer:

oscar sa...

är det bra poäng om man missat att göra lumpen?

oscar sa...

även om...menade jag

S sa...

Du menar att jag inte gjort lumpen? ;)

 
Where The Heck Are You?