söndag, maj 7

A/B

Konflikt i tvättstugan känns lite overkill och så har man i bakhuvudet att folk mördar varandra över lite kvarglömt tvättludd*. Kunde ha hanterat det på lite olika sätt, men nu slapp jag ju eftersom den räddande ängeln gav mig en maskin.
A. Knipit ihop lite socialdemokratiskt** och insett att jag inte skulle hinna tvätta allt och bara lagt in tvätt i en maskin och sen tagit med mig resten av tvätten tillbaka.
B.Tryckt på avbryt och sen slaskat ut hans fula jacka i en tvättkorg.

Vet att alternativ B helt klart hade känts bäst, frågan är mer vilka konsekvenser det kunde fått när jag kommit ner och insett att det är Göran i Hells Angels jacka.

*Jag vet att det säkert bara är skrönor, jag är inte hur korkad som helst, även om man kan tro det ibland.
**Jag är inte sosse heller, även om man kan tro det också ibland.

Inga kommentarer:

 
Where The Heck Are You?